Финансова стабилност при непредвидено застрахователно събитие, свързано с теб или покупката ти.
Закрила на плащанията
Предимства
При сключване на договор за покупка на стока на изплащане с ПБ Лични финанси, можеш да заявиш застраховка - пакет Закрила на плащанията или Закрила на плащанията Плюс, която защитава плащанията по кредита ти и покупката.
Какво обезщетение мога да получа?
От пълно погасяване на остатъка по кредита до двойният му размер, в зависимост от настъпилото събитие.
Обезщетението при щета на стоката е: при кражба, грабеж или пълнa повреда – остатъка по кредита и възстановяване на клиента на погасената до момента сума; при частичнa повреда – 50% от първоначалния размер на кредита.
Какви рискове покрива застрахователната услуга за лица от 18 до 75 г.?
- Нежелана безработица
- Хоспитализация в резултат на злополука
- Продължителен болничен в резултат на заболяване или злополука
- Трайна загуба на работоспособност в резултат на заболяване или злополука
- Фатален изход в резултат на заболяване или злополука
- Защита на стоката от кражба или грабеж
- Пълна или частична повреда на стоката
Какво трябва да направя в случай на застрахователно събитие?
При настъпило застрахователно събитие се свържи с Кардиф България на 02 491 58 74 или на cardifbulgaria@cardif.com, в следните срокове:
- В случай на на кражба или грабеж, уведомлението трябва да се извърши до 48 часа от настъпване на събитието.
- При пълна или частична повреда на застрахованата стока, известяването на застрахователната компания трябва да се извърши до 3 работни дни.
- При всички останали събития, срокът за уведомление е 10 работни дни.
Повече подробности можеш да намериш в информационните документи: Закрила на плащанията и Закрила на плащанията Плюс.