Нашата дейност

Топ умения, които трябва да имаш в CV-то си

Публикувано на 28 ноември 2016 от Катя Делипавлова

Топ умения, които трябва да имаш в CV-то си

Едно от първите условия, за да бъдеш одобрен за среща с нашите експерти от отдел "Човешки ресурси" е да направиш добро впечатление със CV-то си.

В интернет могат да се открият много статии как да напишеш CV – няма да се впускаме да пишем поредната.

Това, което бихме те посъветвали е да отделиш време и да подготвиш внимателно автобиографията си. Тя ще е твоята визитната картичка, с която ще създадеш  впечатление за себе си още преди да сме се срещнали.

Важна част от подбора по документи е преглед на образование, предишен опит, специфични за конкретна позиция изискания. Освен тях, ние търсим и някои умения, които са универсални и биха помогнали на човека да се справи добре на различни позиции, в различен тип дейност, и биха му помогнали да е успешен и на други позиции, освен тази, за която кандидатства.

Ето кои са тези умения и качества, според Вера Минкова, мениджър „Набиране и подбор” в БНП Париба Лични Финанси:

Умения за работа в екип

Много често работата ти ще изисква да си партнираш с други служители от екипа, за да се справиш с поставените задачи и проекти, да работите в екип за изпълнението на общи цели. Ако харесваш работата в екип, трябва ясно да обясниш в CV-то си, че с радост приемаш да споделяш идеите си, уважаваш колегите и си отворен да приемаш информация и предложения от хората, с които работиш.

Комуникативност

Работата в компанията е свързана с интензивна комуникация с много колеги от различни отдели, клиенти и партньори. Това е важно умение, когато се наложи да разясниш продукт или услуга на някой клиент, да си потърсиш  информация за функционирането на процес или услуга. Ефективният комуникатор често е добър мотиватор, което означава, че трябва да можеш с лекота да накараш колегите си да свършат задачите си по най-добрия начин.

Умения за вземане на решения и решаване на проблеми

Проблемни ситуации са възможни във всяка работа, а как реагираш на тях определя колко щети биха спестили те. Вземането на решения, които са в най-добрия интерес за клиента и компанията, както и най-ефективното решаване на проблемите с минимален негативен ефект са умения, които се ценят у един кандидат.

Умение за получаване и обработка на информация

Като нов служител, ще трябва да преминеш обучения. Колко бързо си в състояние да разбереш спецификата на работата си ще зависи от способността ти да разбираш и обработваш получената информация. Освен това ще трябва да покажеш инициативност и желание да разбираш работата и задълженията си.

Умения за планиране, организиране и приоритизиране на работата

Като част от екипа на компанията ще имаш отговорност за много и различни задачи. Ето защо един ефективен служител трябва да бъде в състояние правилно да определи приоритетите, за да успява да ги изпълни навреме. Умението да планираш и организираш работата си е от изключително значение за резултатите ти.

Ако това са умения, които и ти притежаваш, опиши ги в автобиографията си. Увери се, че тя представя най-силните ти черти, че притежаваш нужните умения и квалификации. Това е първата важна крачка в търсене на желаната работа.

А ето и как да се представиш успешно на интервюто за работа.

Ако искаш да се развиваш в сферата на финансите и да черпиш опит от най-добрите в бранша, можеш да следиш свободните позиции на сайта ни.

Катя Делипавлова

Здравей, аз съм Катя Делипавлова

Здравей, аз съм Катя Делипавлова

Вярвам, че човек трябва да спазва няколко важни правила, за да се радва на стабилно финансово здраве. Най-важното за мен е да харча разумно и да не се поддавам на емоционални покупки.

Още мои публикации