Твоя бизнес

Новите тенденции в онлайн маркетинга

Публикувано на 16 февруари 2016 от Катя Делипавлова

Новите тенденции в онлайн маркетинга

Потребителското поведение и нагласи диктуват пазара, а бизнесът трябва да ги следи много внимателно, за да е успешен.

Първите, които разберат и използват най-популярните инструменти в онлайн маркетинга ще имат преимущество пред конкуренцията.

Ето и 3 тенденции, на които бизнесът да обърне внимание през 2016 година: 

Видео рекламите ще са на фокус.

Този формат със сигурност не е нещо ново за социални платформи като YouTube и Facebook, които отдавна предоставят подобна възможност за реклама. Новото през 2016 е, че Google най-накрая ще се присъедини към конкурентите си и ще започне да предлага SERP видео рекламни материали. Това означава, че при търсене, на потребителите ще им се показват и видео реклами.

Инвазия на приложенията.

Все повече търговци в България се стремят да присъстват в онлайн пространството по най-добрия начин. Всички знаем, че отлично оптимизираните мобилни сайтове дават страхотни резултати, но тенденциите са те да бъдат изместени от приложенията, които са много по-интуитивни и удобни. Според анализаторите 2016 ще бъде ключова година, в която бизнесът ще започне да осъзнава предимствата на мобилните приложения.

Мобилният трафик ще доминира.

Google обяви, че през 2015 година за първи път трафикът от мобилни устройства е бил по-голям от този на настолните компютри. Освен това, „Търсачката“ промени така алгоритъма си, че сайтовете, които нямат мобилна версия, няма да могат да се класират. Ето защо за търговците е добре да се уверят, че бизнесът им е в крак с най-новите изисквания и тенденции в дигитализацията.

Вижте още: Мобилните приложения, които променят ритейл бизнеса

Катя Делипавлова

Здравей, аз съм Катя Делипавлова

Здравей, аз съм Катя Делипавлова

Вярвам, че човек трябва да спазва няколко важни правила, за да се радва на стабилно финансово здраве. Най-важното за мен е да харча разумно и да не се поддавам на емоционални покупки.

Още мои публикации